Πώς να βρείτε και να κλείσετε το ιδανικό τουριστικό κατάλυμα

Αναζητήστε, κάντε κράτηση και έτοιμοι για διαμονή – τόσο απλά

Τώρα που έχετε στη διάθεσή σας περισσότερες από ένα εκατομμύριο καταχωρίσεις σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι ευκολότερο από ποτέ να βρείτε το ιδανικό κατάλυμα για εσάς.

  • Εξερευνήστε καταλύματα στον ιστότοπο του HomeAway ή στην κινητή συσκευή σας, μέσω της εφαρμογής μας.
Κατεβάστε την εφαρμογή

Κράτηση

  • Όταν ολοκληρώνετε την κράτησή σας ηλεκτρονικά και οριστικοποιείτε την πληρωμή στο HomeAway, η πληρωμή και η κράτησή σας προστατεύονται αυτομάτως από την εγγύηση κρατήσεων Book with Confidence Guarantee.
    Μάθετε περισσότερα
  • Τα καταλύματα που καλύπτονται από την εγγύηση κρατήσεων Εγγύηση Κράτησης με Ασφάλεια εμφανίζουν το σχετικό εικονίδιο στη σελίδα τους.

Αφού βρείτε ένα τουριστικό κατάλυμα που ικανοποιεί τις ανάγκες σας, μπορείτε είτε να κάνετε κράτηση είτε να κάνετε ερωτήσεις.

Έτοιμοι να κάνετε κράτηση;

Ολοκληρώστε την κράτησή σας ηλεκτρονικά και οριστικοποιήστε την πληρωμή στο HomeAway.

  • Μπορείτε να κάνετε κράτηση – και να πληρώσετε – για τα περισσότερα καταλύματα που προσφέρουμε ηλεκτρονικά.
  • Αυτά τα καταλύματα εμφανίζουν ένα εικονίδιο «επιβεβαίωση εντός 24 ωρών» στη σελίδα αναζήτησης ή τη λεζάντα στη σελίδα της καταχώρισής τους.
  • Κάντε κλικ στο κουμπί «Αίτημα κράτησης», πληκτρολογήστε τα στοιχεία σας και το αίτημα κράτησής σας θα σταλθεί αμέσως στον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή του καταλύματος.
  • Μέσα σε 24 ώρες το πολύ (και συχνά πολύ γρηγορότερα!), θα λάβετε ένα email που θα σας ενημερώνει εάν το αίτημα κράτησής σας έγινε αποδεκτό ή απορρίφθηκε.

Μήπως δεν είστε έτοιμοι να κάνετε κράτηση ή έχετε ερωτήσεις για τον ιδιοκτήτη;

Masz pytania do właściciela?

  • Μπορείτε να στείλετε email στον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή του καταλύματος μέσα από το ασφαλές σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων μας, κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο «Αποστολή μηνύματος» απευθείας από τη σελίδα καταχώρισης του καταλύματος.
  • Παροτρύνουμε τους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές καταλυμάτων να ανταποκρίνονται σε ερωτήματα εντός 24 ωρών ή γρηγορότερα.
  • Αν οι συνομιλία σας με έναν ιδιοκτήτη ή διαχειριστή καταλύματος καταλήξει σε συμφωνία να κλείσετε το κατάλυμα, θα σας ζητηθεί να ολοκληρώσετε την κράτηση απευθείας μέσα από τον ιστότοπό μας ή θα λάβετε ένα αίτημα πληρωμής για να οριστικοποιήσετε την πληρωμή στο HomeAway.

Μη χάσετε καμία απάντηση – ενημερωθείτε εν κινήσει με τη βοήθεια της εφαρμογής μας για κινητά.

Αν θέλετε να λάβετε άμεση επιβεβαίωση του αιτήματος κράτησής σας, όλο και περισσότερα καταλύματα προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα στο HomeAway. Είναι εύκολο να τα αναγνωρίσετε, χάρη στο εικονίδιο με την αστραπή που εμφανίζεται στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης ή στη σελίδα καταχώρισης του καταλύματος.

Επειδή οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές καταλυμάτων το εκτιμούν πολύ όταν οι άνθρωποι που θέλουν να μείνουν στο σπίτι τους μοιράζονται μερικές πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό τους, μη διστάσετε να τους πείτε λίγα πράγματα για σας.

Διαμονή

  • Αφού κλείσετε τη διαμονή σας, σκοπός μας είναι να σας διευκολύνουμε όσο περισσότερο γίνεται κατά το check in και το check out, ώστε εσάς να σας απασχολεί μόνο η δημιουργία αξέχαστων αναμνήσεων!

    Δημιουργήστε τον λογαριασμό ταξιδιώτη σας ή εφαρμογή για κινητές συσκευές, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, ώστε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία του ταξιδιού σας και να διαχειρίζεστε καλύτερα την επικοινωνία σας με τον ιδιοκτήτη/διαχειριστή καταλύματος.

  • Επωφεληθείτε από την εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρουμε σε διάφορες γλώσσες μέσα από την εγγύηση κρατήσεων Book with Confidence Guarantee, για όλες τις διαμονές που έχετε κλείσει ηλεκτρονικά στο HomeAway. Μάθετε περισσότερα.

    Μάθετε περισσότερα

  • Μετά τη διαμονή σας, μπορείτε επίσης να πείτε σε άλλους ταξιδιώτες πόσο ωραία περάσατε, αφήνοντας μια κριτική.
Ξεκινήστε τώρα την αναζήτησή σας