ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Εισαγωγή:
- Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε οποιοδήποτε περιεχόμενο προστέθηκε στον παρόντα ιστότοπο από μέλη, ταξιδιώτες ή από οποιονδήποτε άλλο χρήστη του ιστότοπου (ο κάθε ένας εφεξής «χρήστης»), το οποίο δεν πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις.
- Οι κριτικές των ταξιδιωτών και οι απαντήσεις των ιδιοκτητών αποτελούν υποκειμενικές απόψεις των ταξιδιωτών και των ιδιοκτητών που δημοσίευσαν το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Δεν αποτελούν δικές μας απόψεις και δεν τις προσυπογράφουμε.
- Δεν έχουμε οποιαδήποτε υποχρέωση να διερευνήσουμε την αξιοπιστία ή την ακρίβεια των κριτικών ή των απαντήσεων.
Οδηγίες για την καταλληλότητα
Για να δημοσιεύσει μια κριτική για ένα κατάλυμα, ο ταξιδιώτης πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Ο ταξιδιώτης που αξιολογεί το κατάλυμα πρέπει να είναι σε θέση να παρουσιάσει αποδεικτικά στοιχεία για τη διαμονή του στο εν λόγω κατάλυμα, το οποίο πρέπει να είναι εκείνο που εμφανίζεται στην καταχώριση που αξιολογείται.
- Ο ταξιδιώτης πρέπει να επαληθεύσει την ταυτότητα ή τη διεύθυνση email του, όπως απαιτηθεί κατά την υποβολή της κριτικής.
- Η κριτική μπορεί να συνταχθεί από οποιοδήποτε μέλος της ομάδας ενοίκων.
- Επιτρέπεται η σύνταξη κριτικής για μία διαμονή σε ένα κατάλυμα μόνο από ένα μέλος της ομάδας ενοίκων.
- Αν ένας ταξιδιώτης επιθυμεί την ενημέρωση ή τη διαγραφή της κριτικής του, μπορεί να επικοινωνήσει με την Υποστήριξη πελατών.
- Ο συντάκτης της κριτικής πρέπει να είναι τουλάχιστον 18 ετών.
- Οι ιδιοκτήτες δεν επιτρέπεται να αξιολογήσουν το κατάλυμά τους.
Απαντήσεις ιδιοκτητών ή μελών σε κριτικές
- Οι απαντήσεις ιδιοκτητών ή μελών πρέπει να συντάσσονται από τους ιδιοκτήτες ή τους διαχειριστές του καταλύματος ή τους εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους τους.
Επιπλέον οδηγίες περιεχομένου
Κανένας χρήστης αυτού του ιστότοπου δεν μπορεί να συνεισφέρει οποιοδήποτε περιεχόμενο (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά καταχωρίσεων καταλυμάτων, κριτικών και απαντήσεων), το οποίο παραβιάζει τις ακόλουθες οδηγίες:
- Το περιεχόμενο πρέπει να σχετίζεται άμεσα με τον σκοπό ύπαρξής του. Για παράδειγμα, οι περιγραφές στις καταχωρίσεις καταλυμάτων πρέπει να σχετίζονται με το κατάλυμα και τις πληροφορίες που θα φανούν χρήσιμες σε έναν ταξιδιώτη. Οι κριτικές ενός καταλύματος πρέπει να επικεντρώνονται στη διαμονή του ταξιδιώτη. Το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε κάποιο φόρουμ πρέπει να σχετίζεται με τον σκοπό του φόρουμ ή της συζήτησης.
- Το περιεχόμενο δεν πρέπει να παραβιάζει τα δικαιώματα κανενός, ενώ δεν πρέπει να παραβαίνει τον νόμο ή είναι ανάρμοστο κατά άλλον τρόπο. Παραδείγματα περιλαμβάνουν:
- προσωπικά στοιχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώριση ή την επικοινωνία με κάποιο άτομο,
- προωθητικό περιεχόμενο που διαφημίζει άλλους ιστότοπους, επιχειρήσεις, υπηρεσίες ή προϊόντα που δεν συγγενεύουν με τον παρόντα ιστότοπο,
- άσεμνο, καταχρηστικό, παράνομο περιεχόμενο ή περιεχόμενο που δημιουργεί διακρίσεις.
- Οι κριτικές και οι απαντήσεις δεν πρέπει να αποκαλύπτουν τη φυσική τοποθεσία του καταλύματος ή τις τιμές ενοικίασης που χρεώνει ο ιδιοκτήτης ή διαχειριστής. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι αληθές και μη παραπλανητικό.
- Οι χρήστες που δημοσιεύουν περιεχόμενο πρέπει να έχουν όλα τα νόμιμα δικαιώματα για να προβούν στην εν λόγω ενέργεια.
- Δεν επιτρέπονται οι δημοσιεύσεις κριτικών από χρήστες, οι οποίες αποσκοπούν στον εκβιασμό ή την απόπειρα απόσπασης χρημάτων από ιδιοκτήτες ή ταξιδιώτες με εκβιαστικό τρόπο. Οι κριτικές προορίζονται για όφελος των μελλοντικών ταξιδιωτών και όχι για να επιτρέπουν σε κάποιο πρόσωπο να απειλήσει ένα άλλο.
Αν δείτε μια κριτική ή μια απάντηση που δεν συμμορφώνεται με τις παραπάνω οδηγίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών. Θα διερευνήσουμε την αναφερόμενη κατάχρηση και θα αφαιρέσουμε αμέσως τις κριτικές ή τις απαντήσεις που θεωρούμε ότι παραβαίνουν τις οδηγίες μας.
Οι παρούσες Οδηγίες περιεχομένου ενημερώθηκαν τελευταία φορά στις 23 Φεβρουαρίου 2011.